menu
search
wishlist
winkelwagen
winkelwagen keyboard_arrow_down
0
check_circle_outline Veilig betalen met iDeal
check_circle_outline Snelle levering NL, BE, DE
check_circle_outline 14 dagen zichttermijn
check_circle_outline Verzendkosten € 5,95

Bezorgen en afhalen bij webwinkels van Webcompanies

1. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
2. Welk pakketbedrijf bezorgt mijn bestelling?
3. Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?
4. Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet ontvangen heb?
5. Wat gebeurt er als mijn pakketje gedurende transport kwijt raakt of wordt beschadigd?
6. Kan ik het pakket bij Webcompanies afhalen?
7. Kan ik het pakket op een locatie bij mij in de buurt afhalen?
8. Mijn bestelling kon niet afgeleverd worden, wat nu?
 

1. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Vrijwel al onze producten worden vanuit voorraad geleverd. Bij producten waar een levertijd op zit, wordt dit duidelijk vermeld. Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 uur besteld en betaald zijn worden nog dezelfde dag door ons bedrijf verzonden.

98% van deze pakketten komen ook daadwerkelijk de volgende dag aan. Dat geldt ook voor pakketten verzonden naar België en Duitsland. Heb je het pakket de volgende dag niet ontvangen? Geen paniek, dan is er mogelijk een sorteerfout gemaakt en wordt het pakket naar alle waarschijnlijkheid de volgende dag bezorgd. 

Ook heb je de mogelijkheid om zelf een bezorgdag te kiezen.

2. Welk pakketbedrijf bezorgt mijn bestelling?
Alle bestellingen worden door PostNL bezorgt. De proefstaaltjes met brievenbuspost en de overige artikelen met pakketpost.

3. Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?
Vrijwel al onze producten worden vanuit voorraad geleverd. Bij producten waar een levertijd op zit, wordt dit duidelijk vermeld. Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 uur besteld en betaald zijn worden nog dezelfde dag door ons bedrijf verzonden.

98% van deze pakketten komen ook daadwerkelijk de volgende dag aan. Dat geldt ook voor pakketten verzonden naar België en Duitsland. Heb je het pakket de volgende dag niet ontvangen? Geen paniek, dan is er mogelijk een sorteerfout gemaakt en wordt het pakket naar alle waarschijnlijkheid de volgende dag bezorgd. 

Dit geldt niet als je zelf voor een andere bezorgdag hebt gekozen.

4. Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet ontvangen heb?
Heb je je bestelling na een aantal dagen nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Vermeld hierbij je naam en ordernummer zodat wij direct via een tracking systeem kunnen nagaan waar jouw pakketje zich bevind.

5. Wat gebeurt er als mijn pakketje gedurende transport kwijt raakt of wordt beschadigd?
Jouw pakket is gedurende transport door Webcompanies verzekerd. Mocht jouw pakket onverhoopt beschadigen of kwijt raken, dan zal Webcompanies jouw kosteloos het pakket opnieuw toesturen.

6. Kan ik het pakket bij Webcompanies afhalen?
Wil je je bestelling afhalen bij de afhaalbalie van Webcompanies? Dan kun je dat tijdens het bestelproces aangeven. Je bespaart hiermee verzendkosten.
Je ontvangt een e-mail zodra het pakket voor je klaar ligt. 

7. Kan ik het pakket op een locatie bij mij in de buurt afhalen?
Ja, dat is binnen Nederland mogelijk! PostNL heeft maar liefst 2000 postkantoren in Nederland! Je kunt tijdens het bestelproces aangeven dat je het pakket bij een PostNL postkantoor bij jou in de buurt wilt afhalen. Zodra de bestelling voor je klaar ligt bij het postkantoor ontvang je een sms of email. Je kunt je voorkeur voor sms of email zelf aangeven tijdens het plaatsen van je bestelling. Je hebt 7 dagen de tijd om het pakket op te halen. Als je binnen deze 7 dagen het pakket niet ophaalt dan wordt deze naar ons terug gestuurd en zijn de verzendkosten verbruikt. We kunnen het pakket opnieuw versturen tegen betaling van nieuwe verzendkosten. Als we geen reactie krijgen binnen 3 maanden dan word je bestelling vernietigd. 

Let op: Neem voor het ophalen van je bestelling bij een PostNL postkantoor een geldig legitimatiebewijs mee. De naam op het legitimatiebewijs moet overeenkomen met de naam dat op het pakket staat aangegeven.
 

8. Mijn bestelling kon niet afgeleverd worden, wat nu?
Er kunnen verschillende redenen zijn waardoor een pakket niet bezorgd kan worden:

- Je hebt een verkeerd huisnummer of postcode doorgegeven.
De klant is zelf verantwoordelijk voor het juist invullen van de adresgegevens. Als deze niet juist worden ingevuld wordt het pakket óf verkeerd bezorgd danwel retour gestuurd. Indien jouw pakket retour komt door een adresfout, zullen wij per email contact met je opnemen. Om je bestelling alsnog te ontvangen dien je de juiste adresgegevens door te geven en nogmaals de verzendkosten te voldoen.

- Je bent niet thuis als de bezorger langskomt.
De chauffeur doet één afleverpoging op het door jou opgegeven adres. Als je het pakketje niet hebt kunnen aannemen dan wordt het pakket bezorgd bij een postkantoor waarna je 7 dagen de tijd hebt om deze af te halen. Als je dit niet binnen 7 dagen doet dan gaat het pakket retour afzender. Indien het pakket retour komt omdat de bezorger het pakket niet op het opgegeven adres kon afleveren en deze daarna niet is afgehaald bij het postkantoor, zullen wij per email contact met je opnemen. Om je bestelling alsnog te ontvangen die je nogmaals de verzendkosten te betalen. Wellicht is het handig om het pakketje op een ander adres te laten bezorgen of direct naar een postkantoor.

menu icon
Menu
menu icon
Zoeken
menu icon
Wishlist
menu icon
Account
menu icon
Cart